Az Ön kosara üres


Kosár bezárása


A kosár tartalma csak bejelentkezve látható

Gyakran Ismételt Kérdések

Hogyan tudok regisztrálni?

A regisztráció menüpontra kattintva megnyílik az egyszerű regisztrációs űrlap. Néhány adat megadásával elvégezhető a regisztráció, mely folyamat végén választott felhasználónevével és jelszavával a rendszer be is lépteti Önt. A regisztrálásról igazoló emailt nem küldünk. Regisztrált felhasználóink teljes körűen használhatják a Webshopot és extra információkhoz juthatnak.

Mit tegyek, ha elfelejtettem a felhasználónevemet vagy a jelszavamat?

Jelszavát és felhasználónevét egy gombnyomással visszaállíthatja. A rendszer megadott e-mail címére egy úgynevezett visszaállító hivatkozást küld, melyre kattintva új jelszót biztosítunk az Ön számára.

Hogyan működik a Kosár?

A „Kosárba teszem” gomb megnyomásával kiválaszthatja az Önnek tetsző termékeket, melyek egy képzeletbeli kosárba kerülnek. A Kosár tartalmát bármikor megtekintheti a „Kosár tartalma” hivatkozásra kattintva. A Kosárban módosíthatja az egyes termékek mennyiségét, illetve véglegesen törölheti azokat a listából.
 

A „Megrendel” gomb megnyomásával elindítja a megrendelési folyamatot.  (Részletek a „Hogyan tudok megrendelést leadni?” kérdésre adott válaszban)

Hogyan tudok megrendelést leadni?

A „Megrendel” gomb lenyomásával Ön elindítja a megrendelési folyamatot. A folyamat négy egyszerű lépésből áll, melynek során Ön ellenőrzi az egyes tételeket, kijelöli a megrendelés átadásának módját, kiválasztja a kívánt fizetési módot, majd nyugtázza a megrendelést.

Hogyan értesülhetek megrendelésem állapotáról?

Megrendelésének aktuális állapotáról e-mailben értesíti Önt rendszerünk.

Miből tudom, hogy sikeres volt-e a rendelésem?

Minden, a Webáruházba beérkezett kosár-megrendelést követően a Webáruáz rendszere e-mailen keresztül automatikus visszaigazolást küld a megrendelés beérkezéséről, amellyel jelzi a Megrendelő felé, hogy a rendszer fogadta és tárolja a megrendelést. Ezen üzenet függetlenül a raktárkészlettől, minden kosár-megrendelést követően megérkezik a megrendelő elektronikus postafiókjába. A beérkezést követően legkésőbb 3 munkanapon belül elektronikusan visszaigazolja a Megrendelőnek, hogy a megrendelt termék raktárkészleten található-e, illetve jelzi az esetleges alternatív termék lehetőségeket. Ha nem kapott visszaigazolást, kérjük keresse meg ügyfélszolgálatunkat.

Utólag tudom módosítani, visszamondani a rendelésemet?

Keresse ügyfélszolgálatunkat, ahol kollégáink a rendelés aktuális állapota ismeretében tájékoztatják a további teendőkről.

Amennyiben még nem kapta meg a kiszállítási információkat, úgy rendelése következmények nélkül lemondható. Rendelését írásban tudja lemondani a nyirpen@leporello.hu e-mail címen.

Ha a kiszállítás már folyamatban van (csomagját már átadtuk a futárszolgálatnak), rendelését a csomag átvételét követően 8 napon belül visszamondhatja, ez esetben az áru visszaszállításáról Önnek kell gondoskodnia. A visszaszállítás bonyolításában segítséget tudunk nyújtani, de a szállítás költsége minden esetben Önt terheli. A csomag átvételének megtagadása esetén a szállítási díjat kiszámlázzuk. 

Honnan tudom, hogy a kiválasztott termék raktáron van-e?

A termékek adatlapján részletes és aktuális információk találhatóak. Ha "Rendelésre" állapot szerepel, a termék jelenleg nincs raktáron, annak beérkezésével kapcsolatban kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

Ha egymás után adtam le több rendelést, összevonható a szállítás?

Vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal, az adatok egyeztetése miatt.

Hogyan vonhatom vissza leadott megrendelésem?

Megrendelését a megadott ügyfélszolgálati telefonszámon vagy e-mailben a megrendelésről kapott visszaigazoló e-mailben jelzett Megrendelés-azonosítóra való hivatkozással mondhatja vissza.

Hol vehetem át személyesen a terméket?

Személyes átvételre van lehetőség üzletünkben. 4400 Nyíregyháza, Szarvas u. 48.

Mennyibe kerül a házhozszállítás?

Házhozszállítási módok és díjak:

Nyíregyháza területén belül -

Készpénzes fizetés vagy előre utalás esetén:

3000 Ft-os megrendelés alatt: 500 Ft
3000 Ft-ot meghaladó rendelés esetén DÍJMENTES!


Nyíregyháza területén kívülre -


Előre utalás esetén:
10000 Ft-os megrendelés alatt: 1500 Ft
10000-20000 Ft közötti megrendelés esetén: 800 Ft
20000 Ft fölötti megrendelés esetén DÍJMENTES


Utánvét esetén -
a szállítási díjat + a pénzkezelési költséget számítjuk fel!

10000 Ft-os megrendelés alatt: 1990 Ft
10000-20000 Ft közötti megrendelés esetén: 1390 Ft
20000 Ft fölötti megrendelés esetén: 890 Ft

Nagy tömegű áru (30kg fölött) esetén egyedi ajánlatot adunk. (Átlagosan kb. 2500 Ft-os kiszállítási díj jellemző.)

Mennyi időt vesz igénybe a kiszállítás?

Az egyes termékek várható szállítási ideje az adatlapjukon olvasható. Amennyiben ott nem szerepel pontos időpont, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

„Készleten” állapotú termékeinket, kb. 5 munkanap, "Rendelhető" állapotú termékeink várható szállítási ideje eltérő lehet, pontos információért szíveskedjen felvenni velünk a kapcsolatot.

Kapok értesítést szállítás előtt?

A megrendelés állapotáról rendszerünk e-mail értesítéseket küld a rendelés során megadott e-mail címre. Nagy terjedelmű árunál a szállítás pontos idejét telefonon egyeztetjük a megrendelővel.

Mit tegyek, ha nem kaptam meg a rendelésemet?

Kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.

Mit tegyek, ha a kiszállított termék hiányos, hibás esetleg nem azt kaptam, amit rendeltem?

Ha kiszállított termékkel kapcsolatban kifogással élne, úgy azt a fuvarozó jelenlétében, írásban, jegyzőkönyv felvételével teheti meg. 

Mi történik, ha nem tudom átvenni a megbeszélt időpontban a kiszállított árut?

Még kiszállítás előtt vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, új időpont egyeztetés miatt. Kisebb tömegű rendelés esetén, ha a kiszállítás már folyamatban van, esetleg megtörtént, a futárcég értesítést hagy az újbóli kiszállítás időpontjáról.

Ha ekkor sem történik meg az áru átvétele a futárcég visszaszállítja raktárunkba az árut, melyet ezután a szállítási költség ismételt kifizetését követően szállítunk ki újból. Nagyobb tömegű áruknál a szállítás pontos idejét telefonon előre egyeztetjük a megrendelővel.

Mit tegyek, ha nem szeretnék több hírlevelet kapni?

Bejelentkezés után, a "Hírlevél törlése" gomb megnyomásával tudja hírlevél küldési szolgáltatásunkat megszüntetni.


A feltüntetett árak -amennyiben nincs máshogy jelölve- bruttó árak.
Áraink csak webes rendelésre érvényesek, az üzletünkben történő
vásárlás esetén eltérhetnek!